მოსწავლის კითხვარი
1.
როგორი მოსწავლე გინდათ რომ იყოთ?
2.
როგორი სკოლა გინდათ რო გქონდეთ?
3.
რით შეაფასებდით მასწავლებელს?
4.
მოგწონთ თუ არა ეროვნული სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,მე-12 კლასი,გამოცდები
და სხვა)
5.
ხშირად უნდა მოდიოდეს თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
6.
თქვენს პრობლემებზე ესაუბრებით თუ არა კლასის დამრიგებელს და რატომ? თუ არ გსურთ,რატომ?
ახსენით
7.
თქვენი აზრით ,აკმაყოფილებს თუ არა ჩვენი სკოლა თქვენს მოთხოვნებს?
8.
არიან თუ არა მშობლები დაინტერესებული თქვენი აკადემიური მოსწრებით და მოგწონთ ეს?
9.
რისი შეცვლა გსურთ სკოლაში?
10.
მკაცრად უნდა იცავდეს თუ არა მოსწავლე ქცევის კოდექსს სკოლაში და რომელი პუნქებს ანიჭებთ
უპირატესობას?
კითხვარი
მშობელს
1.
მოგწონთ თუ არა დღევანდელი სკოლა და თუ მოწონთ რატომ? თუ არ მოგწონთ რატომ?
2.
როგორი მასწავლებელი გინდათ რომ ასწავლიდეს თქვენს შვილს?
3.
როგორი უნდა იყოს სკოლის მოსწავლე?
4.
მოგწონთ თუ არა ეროვნული სასწავლო გეგმა (შეფასების სისტემა,გაკვეთილების საათობრივი
განაწილება,მე-12 კლასი,გამოცდები და სხვა)
5.
რას შეცვლიდით სკოლის ცხოვრებაში?
6.
გაქვთ თუ არა სურვილი,რომ დაესწროთ გაკვეთილებს,მოუსმინოთ თქვენს შვილს და ესაუბროთ
თქვენი შვილის პრობლემებზე საგნის პედაგოგს ?
7.
ხშირად უნდა მოდიოდეს თუ არა თქვენი მშობელი სკოლაში?დაასაბუთეთ
8.
რა სიახლის დანერგვას ისურვებდით სკოლაში მშობელთა ჩართულობასთან დაკავშირებით?
9.
როგორი ხასიათის საუბრებს ისურვებდით მშობელთა
კრებებზე?
10.
ასრულებს თუ არა თავის ფუნქციას მშობელთა სათათბირო ან კომიტეტი და რისი გაკეთება შეიძლება
უკეთ?
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მოსწავლეს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ
საკუთარი თავი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. საკუთარი ხასითის
ამ თვისებას მივიჩნევ
ა)
განსაკუთრებით დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ)
განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის
წევრებიდან უფრო ახლოს
ვარ
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით
ვაკეთებ –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. ოჯახში
დაკავებული ვარ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც ვაწყდები
კლასელებთან ან მასწავლებლებთან ურთიერთობისას––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. ფიქრობ, ამ პრობლემის მოგვარებაში
უნდა დამეხმაროს (ჩაწერეთ კონკრეტული ადამიანი და
როგორ გინდა დაგეხმაროს)
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. ჩემთან
ურთიერთობისას მასწავლებლებმა უნდა გაითვალისწინონ:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. მიადვილდება( საგანი ან საგნები)
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– შესწავლა, იმიტომ, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. მიყვარს
ეს საგანი(საგნები)––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
იმიტომ
, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. ჩემი
პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი
ვარ
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
12. თავისუფალ
დროს
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
13. ჩემი
აზრით, შარშანდელთან შედარებით
სასკოლო და, ზოგადად,
ჩემს ცხოვრებაში შეიცვალა
შემდეგი
:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
14. ჩემი
მიზანია
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
15. რას
ვაკეთებ მიზნის მისაღწევად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
16. რა მიშლის
ხელსს მიზნის მიღწევაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
17. საქციელი,
რომლითაც ყველაზე უფრო ვამაყობ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
18. საქციელი,
რომლის გახსენებისას ძალიან
მრცხვენია––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
19. ჩემი
ნება რომ იყოს სასკოლო ცხოვრებას
შევცვლიდი ასე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
20. სურვილები,მოლოდინები, რომელიც
მინდა კლასის დამრიგებელმა
გაითვალისწინოს მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კითხვარი მშობლებს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ
თქვენი
შვილი–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. მისი
ხასითის რომელ თვისებას
მიიჩნევთ
ა)
განსაკუთრებით დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ)
განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის
რომელ წევრთანაა უფრო ახლოს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით
აკეთებს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. რითი
ინტერესდება, რითი გეხმარებათ ოჯახში?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც აწყდები
მასთან ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. როგორ
ფიქრობთ, როგორ უნდა დაგეხმაროთ
სკოლა ამ პრობლემის
მოგვარებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. თქვენი
აზრით, რა შეიცვალა
შარშანდელთ ან შედარებით თქვენი
შვილის სასკოლო, ზოგადად, ცხოვრებაში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. როგორ
ატარებს თავისუფალ დროს?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. ჩემი
შვილის პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით
ა) კმაყოფილი
ვარ
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ბ) არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. თქვენი
სურვილები,მოლოდინები, რომელიც გინდათ
კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს მომავალში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სსიპ
ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ გუთურის საჯარო სკოლის დირექტორს მზია ოსეფაიშვილს
ამავე
სკოლის მასწავლებლის მზია სიხარულიძის
კლასის
ხელმძღვანელობის სამუშაო გეგმა
კლასის ხელმძღვანელობა უდიდესი ტვირთია, ამავე დროს, უდიდესი პასუხისმგებლობაც.
ზოგადად სკოლა გარკვეული
ტიპის საზოგადოებაა.
სკოლაში, ცოდნის
მიღებასთან ერთად,
მიმდინარეობს მოსწავლის მოქალაქედ
აღზრდისა და
ჩამოყალიბების პროცესი, რაც სწორედ კლასის ხელმძღვანელზე, მის სწორ და გონივრულ მუშაობაზეა
დამოკიდებული. მოსწავლეებთან ყოველდღიური
ურთიერთობით ყალიბდება სწავლება-სწავლის,
უფლება-მოვალეობების
გაცნობიერება, თანატოლებსა და
უფროსებთან ურთიერთობები,
თავისუფალი დროის
ორგანიზება, დამოკიდებულება
სასკოლო ინფრასტრუქტურასა
და ინვენტართან
და ა. შ. ერთი სიტყვით, კლასის ხელმძღვანელი არის ის ადამიანი, რომელიც თვალყურს
ადევნებს და მართავს მოსწავლის ნამდვილ, საზოგადოებისათვის სასარგებლო ადამიანად ჩამოყალიბების
პროცესს.
კლასის ხელმძღვანელის მუშაობის წარმატებულობა, ჩემი აზრით, ბევრად არის
დამოკიდებული მშობლებთან მჭიდრო და აქტიურ თანამშრომლობაზე. ამდენად, პირველ რიგში
მთელ ძალისხმევას მივმართავ ამ ურთიერთობის ჩამოყალიბებისკენ. მშობლების სურვილის გათვალისწინებითა
და მოსწავლეებთან საუბრების შედეგად ჩავატარებ სხვადასხვა კულტურულ-საგანმანათლებლო
ღონისძიებებს, სხვადასხვა მხატვრული თუ დოკუმენტური ვიდეო მასალის გამოყენებით. მოვაწყობ
შემეცნებითი ხასიათის ექსკურსიებსა და ლაშქრობას.
და მაინც, უპირველესი სკოლის დანიშნულებად მოსწავლეთა ცხოვრებისათვის
მზადება მიმაჩნია. ამიტომაც შევეცდები მოსწავლეებს გამოვუმუშაო ცხოვრებისათვის საჭირო
შემდეგი უნარ-ჩვევები, რაც გაწერილი მაქვს თვეების მიხედვით:
1. პირადი სივრცის მოწყობა, ნივთების
და საცხივრებლის მოწესრიგება. საშინაო საქმეებისთვის დროის გონივრულად და ეფექტურად
განაწილება.
(15 სექტემბერი - 15 ოქტომბერი).
2. საქმიანი წერილების წერა. ოფიციალური
დოკუმენტების წარმოება, საბუთებში ჰაწერილი პუნქტების და პირობების ყურადღებით გაცნობის
აუცილებლობა ხელის მოწერამდე.
(15 ოქტომბერი - 15 ნოემბერი).
3. საჭმელების მომზადება.
(15 ნოემბერი - 15 დეკემბერი).
4. ბიუჯეტის განაწილება, პრიორიტეტების
დალაგება და დანაზოგის მნიშვნელობა.
(15 დეკემბერი - 15 იანვარი).
5. დროის ეფექტური მართვა, საქმეების
სწორად განაწილება.
(15 იანვარი- 15 თებერვალი).
6. “არას“ თქმა და საკუთარი პოზიციის
დაცვა. საკუთარ გადაწყვეტილებაზე პასუხისმგებლობის აღება.
(15 თებერვალი - 15 მარტი).
7. პირველადი სამედიცინო დახმარება.
(15 მარტი- 15 აპრილი).
8. ემოციების მართვა. სექსუალური
ცხოვრების აუცილებლობაზე საუბარი.
(15 აპრილი-15 მაისი),
9. სოციალურ ქსელებში პირადი
ინფორმაციის დაცვა.
(15 მაისი - 15 ივნისი).
ყველა ჩამოთვლილ აქტივობაზე შედგება დისკუსია, დებატები, მოწვეული სტუმრების
აზრთა გაზიარება. და რაც მთავარია, ეს ყველაფერი წარიმართება დანარჩენი სასკოლო ღონისძიებების
პარალელურად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий