ჯგუფის ანგარიში
განხორციელებული საქმიანობები
|
მიზანი
|
მიღებული შედეგი
|
მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრებმა განიხილეს და გაანალიზეს ჯგუფის უფლება-მოვალეობები
|
მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობები
|
შემუშავდა და შეიქმნა მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობების ჩამონათვალი, რომელსაც გაეცვნენ ჯგუფის წევრები
|
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის განხილვა და პროფესიული განვითარების საჭიროების დადგენა.
|
მასწავლებლებმა განიხილონ მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელონ პროფესიული განვითარების საჭიროებაზე, განსაზღვრონ შესაბამისი აქტივობები.
|
მასწავლებლებმა განიხილეს მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელეს პროფესიული განვითარების საჭიროებებზე, განსაზღვრეს შესაბამისი აქტივობები.
|
დადგენილი აქტოვობების მიხედვით სამოქმედო გეგმის შედგენა.
|
ჯგუფის წევრებმა დადგენილი აქტივობები დაალაგონ შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრონ აქტივობათა შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები
|
ჯგუფის წევრებმა დადგენილი აქტივობები დაალაგეს შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრეს აქტივობების შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები.
|
მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსისა და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის განხილვა/ ანალიზი
|
ჯგუფის წევრმა განიხილეს მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსისი და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსი. შეიმუშავეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.
|
ჯგუფის წევრებმა კლასისი დამრიგებლებთან ერთად შეადგინეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.
|
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების განხილვა/შემუშავება
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილონ/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილეს/შეიმუშავეს მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს სკოლის მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის წევრი მასწავლებლების მიერ ინტეგრირებული და ღია გაკვეთილების ჩატარების დაგეგმვა, ჩატარება და შეფასება.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმონ ღია და ინტეგრირებული გაკვეთილები, ჩაატარონ და შეაფასონ.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმეს და ჩაატარეს სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები.
|
მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმების განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
მასწავლებლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების სახეების დადგენა/ გაცნობა და მნიშვნელობა. სასწავლო რესურსის შეფასების რუბრიკის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ სასწავლო რესურსების ტიპები და განიხილეო/შეისწავლონ რესურსის შეფასების რუბრიკა.
|
ჯგუფის წერებმა გააცნეს მასწავლებელებს სასწავლო რესურსების ტიპები და მისი შეფასების რუბრიკა.
|
პედაგოგიური კვლევა და კვლევის შესახებ არსებული მასალის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს პედაგოგიური კვლევა.
|
სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასების რუბრიკების განხილვა.
მოძიებული სამოდელო გაკვეთილის შეფასება.
|
ჯგუფის წევრებმა სამოდელო გაკვეთილის რუბრიკის გამოყენებით მოახდინონ ერთერთი სამოდელო გაკვეთილის შეფასება.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს სამოდელო გაკვეთილი.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადონ წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადეს წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий