ჯგუფის ანგარიში

ჯგუფის ანგარიში

განხორციელებული საქმიანობები
მიზანი
მიღებული შედეგი

მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრებმა განიხილეს და გაანალიზეს ჯგუფის უფლება-მოვალეობები




მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობები

შემუშავდა და შეიქმნა მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობების ჩამონათვალი, რომელსაც გაეცვნენ ჯგუფის წევრები

მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის განხილვა და პროფესიული განვითარების საჭიროების დადგენა.





მასწავლებლებმა განიხილონ მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელონ პროფესიული განვითარების საჭიროებაზე, განსაზღვრონ შესაბამისი აქტივობები.

მასწავლებლებმა განიხილეს მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელეს პროფესიული განვითარების საჭიროებებზე, განსაზღვრეს შესაბამისი აქტივობები.

დადგენილი აქტოვობების მიხედვით სამოქმედო გეგმის შედგენა.







ჯგუფის წევრებმა დადგენილი აქტივობები დაალაგონ შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრონ აქტივობათა შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები


ჯგუფის წევრებმა დადგენილი აქტივობები დაალაგეს შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრეს აქტივობების შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები.
მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსისა და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის განხილვა/ ანალიზი


ჯგუფის წევრმა განიხილეს მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსისი და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსი. შეიმუშავეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.
ჯგუფის წევრებმა კლასისი დამრიგებლებთან ერთად შეადგინეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.

მასწავლებელთა  და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების განხილვა/შემუშავება





ჯგუფის წევრებმა განიხილონ/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები

ჯგუფის წევრებმა განიხილეს/შეიმუშავეს მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები.

სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.

ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.


ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს სკოლის  მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.


ჯგუფის წევრი მასწავლებლების მიერ ინტეგრირებული და ღია გაკვეთილების ჩატარების დაგეგმვა, ჩატარება და შეფასება.


ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმონ ღია  და ინტეგრირებული გაკვეთილები, ჩაატარონ და შეაფასონ.

ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმეს და ჩაატარეს სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები.

მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმების განსაზღვრა.






ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.

ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.

მასწავლებლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების სახეების დადგენა/ გაცნობა და მნიშვნელობა. სასწავლო რესურსის შეფასების  რუბრიკის განხილვა.





ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ სასწავლო რესურსების ტიპები და განიხილეო/შეისწავლონ რესურსის შეფასების რუბრიკა.


ჯგუფის წერებმა  გააცნეს მასწავლებელებს სასწავლო რესურსების ტიპები და მისი შეფასების რუბრიკა.

პედაგოგიური კვლევა და კვლევის შესახებ არსებული მასალის განხილვა.








ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ.

ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს პედაგოგიური კვლევა.

სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასების რუბრიკების განხილვა.
მოძიებული სამოდელო გაკვეთილის შეფასება.





ჯგუფის წევრებმა სამოდელო გაკვეთილის რუბრიკის გამოყენებით მოახდინონ ერთერთი სამოდელო გაკვეთილის შეფასება.


ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს სამოდელო გაკვეთილი.

სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.






სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადონ წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.

სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადეს წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий